Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
În vederea definitivării procesului de semnare a contractelor de finanțare beneficiarii Măsurii 2 care au primit notificarea de admitere la finanțare să transmită dovada deținerii cofinanțării.
Pentru aplicanții acceptați în urma verificărilor administrative și de eligibilitate în limita bugetului alocat măsurii, aplicația informatică va genera contract de finanțare (Anexa nr. 2) care se va regăsi în front office și va trimite pe adresa de corespondență un mesaj de atenționare în acest sens.
Aplicanții vor intra în aplicație, vor descărca contractul de finanțare, îl vor semna cu semnătură electronică și îl vor reîncărca semnat în aplicație în maxim 20 zile de la primire, dar nu mai târziu de data limita prevăzută in schema de ajutor/OUG nr 130/2020 , împreună cu dovada co-finanțării (extras de cont bancar, scrisoare de aprobare a creditului sau contract de credit).
Aplicanții/solicitanții care nu semnează și nu transmit contractul de finanţare până la termenul limită prevăzut în prezenta procedură, vor primi Decizie de respingere semnată electronic de Directorul AIMMAIPE, transmisă prin contul din aplicație!